logo-reg-jh-360x100-optz
logo-eu-reg-utv-fond-250x200-optz
Bonda online

HÖSTPROGRAM 2021: ”Få effekt på företagets facebook-flöde” MED BONDA ONLINE

7 juli, 2021
Text: Annethe Andersson, Bonda och Anne Adsten, JHT
Bonda Online
Dela på twitter
Dela på facebook
Dela på linkedin
Dela på email

Här får deltagarna de bästa tipsen för att få effekt på sina inlägg. 1 h föredrag via Zoom med fokus att nå ut med sitt innehåll på Facebook. I slutet av föredraget finns det tid för frågor.

UNDER 1 TIMME KOMMER VI ATT GÅ IGENOM

  • Hur fungerar facebook – lättare att skapa effekt med kunskap
  • Best practice: Inlägg som går fram

DATUM & TID

Onsdag 29 september 2021 kl 8.30-09.30.

Kursen är gratis för besöksnäringen i Jämtland Härjedalen och sker digitalt. Länk distribueras till deltagare som anmält sig via länk senast dagen innan före kl 12.00.

ANMÄLAN

Anmälningar till de kortare höstföreläsningarna sker endast via denna länk

Sista anmälningsdag för Inspirationsföredraget ”Få effekt på företagets facebook-flöde” med Bonda online är 28 september 2021 kl 12.oo.

Se även övriga kurser i Höstprogrammet 2021 för Den digitala transformationen.

Bonda Annethe Andersson Tobbe Nilsson
Annethe Andersson är ena halvan av Bonda. Foto: Tobbe Nilsson

UTBILDARE

Bonda älskar besöksnäringen, att kommunicera och att lyfta varumärken och människor.  Bonda är ingen byrå, de är skapare och utvecklare.

Förutom att Bonda utbildar, skapar kommunikationsguider och affärsutvecklar så har de skapat Kopparkorn, en commuinity (7.6T) för att uppleva mer av Dalarna. Vi har skapat Daladrivet, en mötesplats och festival för drivna människor i Dalarna och under våren drog vi igång Daladrivet Live, en livesänd TV-show från en studio i Mora, med och om drivet i Dalarna. I Daladrivet har de haft gäster i studion, en panel och vi har visat reportage från Dalarna. Bonda driver även podden Vischonärerna (visionärer på vischan) lite så.

ANNETHE ANDERSSON OCH HANNAH RISANDER

Vi har engagerat människor i publiken i tio år, vi har pratat entreprenörskap, platsutveckling, sociala medier, försäljning och kommunikation. Ofta kopplat till besöksnäring.

ANNETHE ANDERSSON – Snabbtänkt, energigivande digital strateg från Mora. En framtidsspanare som går igång på att skapa nya affärsmodeller, att få tänka annorlunda för att uppnå resultat. Annethe har föreläst, utbildat och utvecklat företag i digital kommunikation och sociala kanaler runt om i Sverige sedan 2010. Annethe har affärsutvecklat företag inom besöksnäringen från norr till söder genom Kurbits och egna processer. Hon har drivit Kommunikationsbyrån byTekla sedan 2010. Innan dess jobbade hon bland annat som Försäljnings &-Marknadschef och Hotellchef i västra Sverige och i Dalarna. Hon har skapat event, konceptutvecklat, paketerat nationella och internationella produkter som Marknads- och Försäljningschef på ett hotell- och konferensanläggning i Mora.

HANNAH RISANDER – PR-kreatör och affärsutvecklare från Älvdalen. Initiativrik och entusiastisk nätverksjunkie. Älskar utmaningar och snabba puckar. Hannah har jobbat med kommunikation och affärsutveckling i 20 år, ofta kopplat till besöksnäringen. Hon är ett bra bollplank, en idéspruta och en van coach. Hannah har jobbat som destinationsutvecklare, marknadsansvarig och är utbildad business manager och coach. Hon har drivit hotell, kommunikationsbyråer och butik. Hon är föreläsare och van utbildare och processledare. Sedan 2018 driver hon Bonda tillsammans med Annethe och en vildmarksby i Härjedalen som heter Salixbyn.

KONTAKT

Mer information om projektet ”Den digitala transformationen” som genomförs tack vare Region Jämtland Härjedalen och EUs Regionala Utvecklingsfond och utbildningen: Anne Adsten, JHT

 

Skip to content