Innehåll 8e dec kl 8.30-10.30
- Vad är målet med din annonsering?
- Hur bygger vi en kampanjstruktur?
- Vilka är i din målgrupp?
- Skapa målgrupper i business manager
- Vilka olika typer av målgrupper finns det?
- Hur budgetoptimerar vi?
- Schemaläggning
- Placeringar, vart ska vi synas?
- Spårning och pixlar
- Annonsformat och budskap
UTBILDARE
Always On Media grundades 2019 av Per Boström, Lars Frank och Frida Åhlén, med kontor i Östersund och Stockholm. Företagets ledord är att historier berättas bättre med underbyggd data. Våra konsulter är certifierade inom Google Ads och Google Analytics. För oss är det viktigt att alltid hålla oss uppdaterade och ligga i framkant kring de senaste uppdateringarna i branschen. Always on Media har ett nära samarbete med Sara Rönne, OffPist Management, och kommer att samarbeta för att leverera kurser till Jämtland Härjedalens projekt Den digitala transformationen.
KONTAKT
Mer information om projektet ”Den digitala transformationen” som genomförs tack vare Region Jämtland Härjedalen och EUs Regionala Utvecklingsfond och utbildningen: Anne Adsten, JHT