logo-reg-jh-360x100-optz
logo-eu-reg-utv-fond-250x200-optz
Regnbåge vandring Snasahögarna Anne Adsten

Höstprogram 2021: Fördjupning Instagram – Always on Media

11 juli, 2021
Text: Lars Frank, Always on Media och Anne Adsten, JHT
Regnbåge vid vandring kring Snasahögarna. Foto: Anne Adsten

Postar du bra inlägg men får inte det engagemang du vill på Instagram?

I denna fördjupningskurs går vi in på hur du annonserar dina inlägg för att nå fler och rätt målgrupp på Instagram. 

Innehåll

  • Vad är målet med din annonsering?
  • Hur bygger vi en kampanjstruktur?
  • Vilka är i din målgrupp?
  • Skapa målgrupper i Business Manager
  • Vilka olika typer av målgrupper finns det?
  • Hur budgetoptimerar vi inläggen?
  • Schemaläggning
  • Placeringar, vart ska vi synas?
  • Spårning och pixlar
  • Annonsformat och budskap

UTBILDARE

Always On Media grundades 2019 av Per Boström, Lars Frank och Frida Åhlén, med kontor i Östersund och Stockholm. Företagets ledord är att historier berättas bättre med underbyggd data. Våra konsulter är certifierade inom Google Ads och Google Analytics. För oss är det viktigt att alltid hålla oss uppdaterade och ligga i framkant kring de senaste uppdateringarna i branschen. Always on Media har ett nära samarbete med Sara Rönne, OffPist Management, och kommer att samarbeta för att leverera kurser till Jämtland Härjedalens projekt Den digitala transformationen.

KONTAKT

Mer information om projektet ”Den digitala transformationen” som genomförs tack vare Region Jämtland Härjedalen och EUs Regionala Utvecklingsfond och utbildningen: Anne Adsten, JHT

Skip to content