Influencer

Vårprogram 2022: Influencer marketing för besöksnäringen – Always on Media

13 januari, 2022
Text: Always on Media & Anne Adsten
Dela på twitter
Dela på facebook
Dela på linkedin
Dela på email

Genom influencer marketing kan du kroka arm med digitala påverkare för att nå ut med ditt budskap. Influencer marketing har blivit en storskalig industri som kan bidra till tillväxt och ökad försäljning och att vara en influencer är ett erkänt yrke. Under detta tillfälle får du konkreta do’s and don’ts för att komma igång eller utveckla din influencer marketing så att det blir ett effektivt marknadsföringsverktyg för din verksamhet.

Influencer marketing för besöksnäringen med Sara Rönne

30 mars 2022, kl 8.30-10.30

Influencers påverkar i hög grad vår vardag på olika sätt både på ett sätt som vi är medvetna om och på sätt som sker mer omedvetet. Genom att jobba med influencers kan du få hjälp att nå ut med ditt budskap. Vid tillfället får du tips och råd för att göra influencer marketing till en effektiv hjälp för ditt företag eller organisation.

SYFTE OCH MÅL MED UTBILDNINGEN

Att lära sig hur de digitala plattformarna bäst samverkar och använda de funktioner som passar det egna företagets eller organisationens varumärke. Att börja planera rätt innehåll på rätt sätt till rätt kanal, för att öka följarvärdet och den organiska spridningen.

ANMÄLAN

ANMÄLNINGAR TILL VÅRPROGRAMMET SKER ENDAST VIA DENNA LÄNK

Sista anmälningsdag är dagen före aktuell kurs kl 12.00.

Se även övriga kurser i Vårprogrammet 2022 för JHT-projektet Den digitala transformationen.

KONTAKT

Mer information om projektet ”Den digitala transformationen” som genomförs tack vare Region Jämtland Härjedalen och EUs Regionala Utvecklingsfond och utbildningen: Anne Adsten, JHT

Sara Rönne Always on Media
Sara Rönne Always on Media

Om Sara

Sara Rönne är digital specialist med koll på hur influencers tänker. Hon är en van beställare av influencers – och är själv en influencer inom outdoor som även blivit utsedd till ”årets reseblogg”. Sara har en bakgrund som marknadschef och content manager inom olika branscher inklusive besöksnäringen i Jämtland Härjedalen.

Skip to content