
JHT nyhetsbrev v2 2022
Rader från VD Teres Gärdin om pågående strategiarbetet för besöksnäringen i Jämtland Härjedalen, Hållbar turismutveckling i Oviksfjällen, Jonas Herjeby student vid Mittuniversitetet stärker upp JHT,
Rader från VD Teres Gärdin om pågående strategiarbetet för besöksnäringen i Jämtland Härjedalen, Hållbar turismutveckling i Oviksfjällen, Jonas Herjeby student vid Mittuniversitetet stärker upp JHT,
Den globala påverkan från pandemin på besöksnäringen har, och kommer få fortsatta konsekvenser för besöksnäringen i Jämtland Härjedalen. Framtida resandemönster, attityder, beteenden och trender är
Bilden säger allt heter det. Men hur kan man förstärka en bild för att få den att kommunicera till våra tänkta besökare på det sätt
Genom influencer marketing kan du kroka arm med digitala påverkare för att nå ut med ditt budskap. Influencer marketing har blivit en storskalig industri som
Hälften av alla som använder internet lyssnar på poddar och möjligheterna till innehåll är många. Detta tillfälle är för dig som är nyfiken på podd
Alla som har en webbplats behöver följa upp på sin trafik på ett effektivt sätt. Genom mätverktyg från Google Analytics kan vi få en förståelse
Via sökordsmarkandsföring och annonser på Google så syns vi på sökord där potentiella kunder är när att beslut när det kommer till köp. Att jobba
Google är idag den mest använda sökmotorn i Sverige och i Norden. I resten av världen finns det andra sökmotorer som Yahoo, Bing och Yandex
Hur kan besöksnäringen använda TikTok som kanal i sin marknadsföring? TikTok har sedan starten 2016 vuxit till en ledande app för att skapa och dela
OmslagsFoton: Erika RANBRANDT, NICLAS VESTEFJELL, Erika Willners, SANDRA LEE PETTERSSON