
Vårprogram 2022: Strategi för sociala media och kanalval för besöksnäringen – Always on Media
Innan du börjar jobba med dina sociala kanaler är det viktigt att ha en tydlig strategi, för att kunna känna sin målgrupp, skapa rätt innehåll
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Innan du börjar jobba med dina sociala kanaler är det viktigt att ha en tydlig strategi, för att kunna känna sin målgrupp, skapa rätt innehåll
Bonda gör en digital kundresa och skannar av ditt företags/din organisations digitala kanaler (hemsida, sociala kanaler och google), därefter återkopplar vi och går igenom nuläget,
Deltagarna guidas via Annethe och Hannah för Bonda genom fördelarna med att finnas på Linkedin för den som driver företag/jobbar inom besöksnäringen. 1 h föredrag
I projektet, Besöksnäringens roll för regional utveckling, hos Jämtland Härjedalen Turism finns det nu möjlighet att söka stöd för din tanke eller idé för att
Hur skapar man en kanalstrategi för sina digitala sociala kanaler? Hands-on tips för att skapa en hållbar strategi med högt följarvärde och innehållsstruktur. 1 h
Instagram för besöksnäringen med trender och goda exempel från just besöksnäringen. Utbildning digitalt via Zoom med Annethe Andersson och Hannah Risander på Bonda som varvar
Facebook för besöksnäringen med trender och goda exempel från just besöksnäringen. Utbildning digitalt via Zoom med Annethe Andersson och Hannah Risander på Bonda som varvar
Strömsund har en mängd olika, unika besöksmål. Inte minst Vildmarksvägen. Turismstrategen Anna Gillgren gästar detta avsnitt av JHTs pod, om samverkan över länsgräns, den småskalige entreprenören
Naturturismen ökar i fjällområdena och så även i Oviksfjällen. Det ger möjligheter för besöksnäringen och kan samtidigt innebära utmaningar för renskötseln i området. I Bergs
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
OmslagsFoton: Erika RANBRANDT, NICLAS VESTEFJELL, Erika Willners, SANDRA LEE PETTERSSON