“Är man stark måste man vara snäll”, sa Pippi Långstrump, och många blir tillsammans massor. För ett par veckor sedan valde 17 regionala turistorganisationer i
I projektet Besöksnäringens roll för regional utveckling 2.0 har Jämtland Härjedalen Turism startat en podcast med gäster som ger sin bild av det som projekttiteln
Regionen visar mycket starka novembersiffror för 2021, +113%! Delvis är siffrorna resultatet av en kalendereffekt kopplat till höstlovet (v44) som i år låg i november
Vid en konstituerande stämma fredagen den 14e januari 2022 har 17 regionala turistorganisationer beslutat att formalisera sitt tidigare informella nätverk, genom bildandet av den ideella föreningen Regionala
Parisa Setoodegan har sedan augusti jobbat inom JHTs projekt ”Besöksnäringens roll för regional utveckling 2.0” med att kartlägga och sammanställa statistik kring beviljade projektmedel i
Under våren 2022 finns möjlighet att delta i ett stort antal olika kurser i digital kommunikation för företag och organisationer inom besöksnäringen i Jämtland Härjedalen.