![Mariann Halvarsson, Almi](https://jht.se/wp-content/uploads/2023/09/Skarmavbild-2023-09-14-kl.-14.42.42-300x164.png)
Höstprogram 2023: Ekonomikunskap när du arbetar med utländska gäster
Är det dyrt och får ni igen era pengar på en utländsk marknad? Att satsa på en utländsk marknad kan vara kostsamt och det är
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Är det dyrt och får ni igen era pengar på en utländsk marknad? Att satsa på en utländsk marknad kan vara kostsamt och det är
Arbetar ni tillräckligt hållbart? Att arbeta hållbart har blivit alltmer viktigt i vårt samhälle och våra gäster kommer mer och mer kräva att vi ser
Att marknadsföra sig mot en utländsk målgrupp betyder att ni kan behöva tänka om på vissa delar i er marknadsföring. Hur ska ni formulera texter?
Annethe är tillbaka för andra gången denna höst med en ny inspirerande föreläsning. Denna gången delar hon med sig om hur ni använder era sociala
Många av er har mött Annethe tidigare under Jämtland Härjedalen Turism:s projekt Den digitala transformationen. Annethe har en superkraft i att få oss att förstå
Kinfolk resehandböcker handlar om konsten att resa medvetet. De är pionjärer inom så kallad Slow travel – där man tar sig tid att verkligen lära
Under det första tillfället av höstprogrammet tar vi Bianca Brandon-Cox med oss . Det blir en perfekt start att kicka igång det gedigna kursprogram vi
Juli innebar glädjande gästnattssiffror med totalt +13%. O-ringen påverkade Åre kommun tydligt positivt med +21% och det är allra tydligast för södra Årefjällen +27%, men
Har du funderingar kring att erbjuda dina turismprodukter/-tjänster på en internationell marknad, eller gör du redan det och vill utvecklas? I höst kommer vi att
JHTs arbete med att forma en Masterplan för Turism Post Corona fortsätter med bl a en ny projektansökan. Wikners i Persåsen är en av vinnarna
Mats längtar efter mer fritid och lämnar JHT, vinnande fjälldestinationer, Sandra Landén utvecklar turismen i Bergs kommun och Anna Hansson blir ny VD för Destination
Om att säsongsjobb i fjällen, turismutbildningar i Jämtland Härjedalen, gästnattsstatistik för juni månad och en hel del länkar och tips.
Planen för Jämtland Härjedalen Turism i en Masterplan Post Corona, examinerade från 6-veckorsutbildningen Turism Post Corona, Kompetensbarometern mäter nuläge i Jämtland Härjedalen och många nyttiga
Ett glädjande besked om sverigeresor från och med 13 juni. En fortsatt positiv bild av Jämtland Härjedalen. Minus 80% kommersiella gästnätter i april 2020. Succé
Framräknade effekter av minskad turism på grund av Corona-pandemins utbrott, statistik för kommersiella gästnätter i Jämtland Härjedalen under februari och mars 2020, utbildningen “Turism Post
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
OmslagsFoton: Erika RANBRANDT, NICLAS VESTEFJELL, Erika Willners, SANDRA LEE PETTERSSON