
Besöksnäringen som tillväxtfaktor i Jämtland Härjedalen
Drygt ett år in i projektet, Besöksnäringens roll för regional utveckling 2.0, har mycket god kunskap lyfts fram och många goda samtal ägt rum. Ofta
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Drygt ett år in i projektet, Besöksnäringens roll för regional utveckling 2.0, har mycket god kunskap lyfts fram och många goda samtal ägt rum. Ofta
Regionen visar mycket starka novembersiffror för 2021, +113%! Delvis är siffrorna resultatet av en kalendereffekt kopplat till höstlovet (v44) som i år låg i november
Vid en konstituerande stämma fredagen den 14e januari 2022 har 17 regionala turistorganisationer beslutat att formalisera sitt tidigare informella nätverk, genom bildandet av den ideella föreningen Regionala
Trine Amundsen är ursprungligen ifrån Norge, men har huserat i Sverige och Jämtland under stor del av sitt vuxna liv. Hon har ett förflutet som
Parisa Setoodegan har sedan augusti jobbat inom JHTs projekt ”Besöksnäringens roll för regional utveckling 2.0” med att kartlägga och sammanställa statistik kring beviljade projektmedel i
Under våren 2022 finns möjlighet att delta i ett stort antal olika kurser i digital kommunikation för företag och organisationer inom besöksnäringen i Jämtland Härjedalen.
Ett gott värdskap, att få besökare att känna sig välkomna och sedda är lika viktigt digitalt som vid ett faktiskt fysiskt möte. Utan ett gott
Rörligt material blir alltmer en förutsättning för att synas i sociala medier. Under utbildningen kommer du att få jobba praktiskt med din mobil och med
Vad är egentligen Google My Business (GMB) och vad är möjligheterna? Idag är Google My Business det som de Gula Sidorna i telefonkatalogen tidigare var,
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
OmslagsFoton: Erika RANBRANDT, NICLAS VESTEFJELL, Erika Willners, SANDRA LEE PETTERSSON