
Bondaeffekten för besöksnäringen våren 2022
”Bondaeffekten är metoden som får företag att lyckas med digital kommunikation och marknadsföring”. Bondaeffekten hålls under 4 halvdagar (digitalt) under våren 2022 med kursledarna Annethe
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
”Bondaeffekten är metoden som får företag att lyckas med digital kommunikation och marknadsföring”. Bondaeffekten hålls under 4 halvdagar (digitalt) under våren 2022 med kursledarna Annethe
Jonas Herjeby kommer under en kort period att stärka upp projektet “Besöksnäringen roll för regional utveckling 2.0”. Jonas studerar till vardags turismprogrammet på Mittuniversitetet, tack
När många av oss går på efterlängtad ledighet då går besöksnäringen på högvarv Det är många där ute som under jul och nyårshelgen inte har
Andreas Edholm har under tre år arbetat som projektledare för ”Branschorganisation för hållbar snöskoterturism” (BOHST). Jämtland Härjedalen Turism är projektägare och vid årsskiftet 21/22 avslutas
Destinationerna i Jämtland Härjedalen rustar inför vintern och kommande sommarsäsong med både nya upplevelser och höjd beredskap för ökad säkerhet med fler platser som erbjuder
Baserat på statistik, enkät och intervjuer med företrädare från de flesta destinationer och kommuner i regionen synliggörs några tydliga effekter av pandemin som iakttagits oavsett
Jerker Bexelius jobbar som verksamhetschef på Stiftelsen Gaaltije. Stiftelsen Gaaltije har genom sin personal och sitt samiska nätverk en unik kunskap om sydsamisk kultur, historia
I mars 2022 är det dags för årsstämma i den ekonomiska föreningen Jämtland Härjedalen Turism och valberedningen har uppdraget att hitta en ny ordförande till
Varje år tar JHT emot praktikanter, oftast från Turismprogrammet på Mittuniversitetet. Stepan Vasyutin som studerar Turism tredje året vid MIUN, har i höst varit hos
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
OmslagsFoton: Erika RANBRANDT, NICLAS VESTEFJELL, Erika Willners, SANDRA LEE PETTERSSON