
Pod: Kulturarvet ska stärka besöksnäringen – Trine Amundsen
Trine Amundsen är ursprungligen ifrån Norge, men har huserat i Sverige och Jämtland under stor del av sitt vuxna liv. Hon har ett förflutet som
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Trine Amundsen är ursprungligen ifrån Norge, men har huserat i Sverige och Jämtland under stor del av sitt vuxna liv. Hon har ett förflutet som
Parisa Setoodegan har sedan augusti jobbat inom JHTs projekt ”Besöksnäringens roll för regional utveckling 2.0” med att kartlägga och sammanställa statistik kring beviljade projektmedel i
Under våren 2022 finns möjlighet att delta i ett stort antal olika kurser i digital kommunikation för företag och organisationer inom besöksnäringen i Jämtland Härjedalen.
Ett gott värdskap, att få besökare att känna sig välkomna och sedda är lika viktigt digitalt som vid ett faktiskt fysiskt möte. Utan ett gott
Rörligt material blir alltmer en förutsättning för att synas i sociala medier. Under utbildningen kommer du att få jobba praktiskt med din mobil och med
Vad är egentligen Google My Business (GMB) och vad är möjligheterna? Idag är Google My Business det som de Gula Sidorna i telefonkatalogen tidigare var,
Johanna Thofelt ger tips och tricks för att lyckas på bästa sätt med företagets/organisationens facebook-konto. I den digitala utbildningen via verktyget Zoom går igenom de
Johanna Thofelt ger tips och tricks för att lyckas på bästa sätt med företagets/organisationens Instagram-konto. I den digitala utbildningen via verktyget Zoom går vi igenom
Den globala påverkan från pandemin på besöksnäringen har, och kommer få fortsatta konsekvenser för besöksnäringen i Jämtland Härjedalen. Framtida resandemönster, attityder, beteenden och trender är
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
OmslagsFoton: Erika RANBRANDT, NICLAS VESTEFJELL, Erika Willners, SANDRA LEE PETTERSSON